Bidons bedrukken: de creatieve en sportieve giveaway!

Bidons bedrukken is de marketingtool voor de blijvende herinnering. We tonen de grootste voordelen en hoe je hiermee begint.

De kracht van een goodybag

Je kent dat gevoel wel, iemand reikt je een tasje aan zegt daarbij: alsjeblieft het is voor jou. Zo raak je nieuwsgierig, je wilt namelijk weten wat de inhoud is. Bovendien komt de invulling altijd van pas. Denk hierbij aan een tussendoortje voor onderweg, een souvenir, leesvoer en een grapje. Bidons bedrukken zijn echter het beste idee, het brengt je op verschillende manieren winst. Bijvoorbeeld:

Positiviteit

Iedereen zal glimlachen wanneer ze onder andere jouw logo zien op een item, ze zijn immers verbonden met je organisatie, omdat het vrienden, familie, medewerkers of zakenrelaties zijn en daardoor met je meeleven.

Daarnaast brengen ze het presentje mee naar huis, waardoor hun omgeving er vragen over stelt of het onbewust registreert in het geheugen om het daarna te googelen. Zo ontstaat er langzaam een verhaal over je cadeau en ontvang je goedkeurende feedback. Een drinkbeker is een slimme optie in iedere situatie, want elk soort drankje past erin en met het spotten van je creaties op het aanstaande feestje waar je weer mag vertellen over de reden om deze actie op te zetten.

Sportieve uitstraling op je bedrijf

Stel, er is binnenkort een marathon, bidons bedrukken helpt mee aan je bedrijfsvoering, aangezien het publiek denkt: Hee, wat gaaf deze persoon juicht deze loop toe en de afbeelding samen met de woorden vallen hierdoor meerdere malen in het licht van de camera’s.

Verder is een spelersgroep ondersteunen met drinkbussen steeds een goede afweging, gezien het feit dat het bijdraagt aan een betere conditie voor de spelers en de stemming. Iedereen op en rondom het sportveld steekt een innerlijke duim op als ze horen over je besluit om een groep te assisteren. Zoals een jeugdteam of het seniorenelftal.

Aan de slag

Heb je besloten om bidons bedrukken toe te voegen in je strategie? Wij van Promofit zorgen ervoor dat jouw wensen een praktische uitvoering kennen. Dat betekent dat je een product selecteert, je ontwerp aanlevert en daarnaast een kleur en bewerking uitzoekt. Dat houdt in een of twee kleuren en de bedrukkingsmethode van UV High Gloss of Digital Print 360. Om er zeker van te zijn dat je de perfecte bestelling krijgt, zie je eerst een gratis digitale proefdruk waarop je een reactie kunt geven. Tot slot telt elke variant een minimale afname van 50 stuks, zo haal je het meeste uit een order.